UPRAVLJANJE NABAVOM

U nabavi je često veoma bitno nabaviti robu i usluge  u pravo vrijeme. Ovisno o veličini kupnje, to može biti dugotrajan put koji uključuje više odobravatelja u cijeloj organizaciji.
Automatizacijom ovog procesa, dobiva se bolji uvid u status odobrenja te se mogu efikasnije pratiti nabave i u financijskom i u količinskom smislu.
Rješenje za Upravljanje nabavom pruža jednostavno i pregledno sučelje te omogućava da osoblje naruči proizvode i usluge koje su im potrebne, a da pritom tvrtka zadrži kontrolu nad tim tko i što naručuje.
 
Omogućuje upravljanje cijelim procesom nabave s jednog mjesta, od zahtjeva za robom, radovima, uslugama do zahtjeva za kreiranje ugovora, pri čemu se cijeli postupak nastoji učiniti što lakšim, jednostavnijim i i bržim.

Prednosti:

  • Olakšano upravljanje i skraćivanje vremena procesa nabave
  • Minimalniziranje ljudske pogreške u unosu podataka
  • Efikasno rješavanje „uskih grla“ koji usporavaju proces nabave
  • Poboljšana točnost i povećana razmjena informacija
  • Optimizacija upravljanja resursima
  • Olakšano praćenje statusa odobravanja