Rješenja koja implementiramo bazirana su na SharePoint platformi koja je skup različitih proizvoda i tehnologija za obavljanje različitih poslovnih zadataka, a kao takva pruža nebrojene mogućnosti.
 

SharePoint omogućuje:

  • povezivanje i razmjenu ideja među djelatnicima tvrtke,
  • organizaciju podataka, osoba i projekata
  • standardizaciju sadržaja na nivou cijele organizacije
  • lagano pretraživanje
SharePoint štedi vrijeme u pronalaženju dokumentacije i u obradi pojedinog dokumenta, te omogućuje zajednički rad na njima, a arhiviranje i kasniji pristup arhiviranim dokumentima su sigurniji i jednostavniji.
 

 

Svi podaci su na jednom centralnom mjestu te su dostupni svima, uz naravno mogućnost da se ograniči kome će koji sadržaj biti vidljiv. 
Uza sve navedeno, SharePoint je otvoren za nadgradnju kako bi se što bolje prilagodio procesima pojedine organizacije.

 

Razvili smo sustave za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima prema zahtjevima korisnika, ali smo isto tako razvili i unificirana rješenja koja se mogu implementirati u paketu ili odvojeno.

Neka od rješenja su: